...

Korvstroganofen blev ganska god och nu har vi några matlådor vilket är riktigt bra :) Jag satte mig och kollade på en film som var hyffsat bra men inte toppen. Nu sitter jag och funderar på om det är dags att diska eller omjag ska dra ut på det :P Klockan 21 börjar en bra  film på tv som jag tänkte se på så jag kan ju fördriva tiden tills dess.. Jag borde diska men man kan ju göra annat oxå.. hehe!
Imorgon blir det iaf att plugga väldigt mycket!! Komemr spendera stora delar av dagen på biblioteket för att söka information om botaniska trädgården som jag skriver mitt exjobb om.
Ursäktarmig för felstavningar men jag sitter vid Jonas dator som har ett väldigt jobbigt tangentbord! Orkar därför inte ändra allt :P
Insåg just att blåsningen börjat, ska nog ta och kika på det en stund! ^^
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0