Exjobb!

Nu har exjobbet börjat på riktigt, eller ja iaf arbetsplanen.. Jag har precis skickat in min första plan och väntar på svar från min handledare med kritik eller ett godkännande, om den är okej så ska den skrivas ut och sedan bli påskriven av henne. Därefter inlämnad till vår kursledare.

Jag är just nu inte så glad på min handledare så vi får väl se hur mitt arbete blir, eller rättare sagt om hon tar mig på så stort allvar efter sista arbetet vi hade.. Hon lev typ arg för att jag valde att gå på tidigare jullov men det är väl endå upp till mig om jag väljer att stressa ihop mitt arbete eller inte.
Sen har hon dröjt med svar sen jag frågade henne om handledare och måndags när lkursen började hade hon fortfarande inte pratat med dem hon skulle så hon sa: Jaja, jag får väl lov att ta dig då! med lite suckande tonläge! 
När jag då föreslog att vi skulle boka in ett möte för att siskutera arbetsplanen sa hon att hon inte visste hur hennes schema såg ut så jag skulle maila istället..
Menmen, jag ska göra det bästa av mitt arbete och kommer inte ge upp på grund av en jobbig handledare! Snart ska jag ju hem till Uppsala och får vara där lite mer än en månad :D Det ska bli skönt!

Snart bär det av för fika hos Gaunitz eller cafe natsarian eller nåt sånt, ett supermysigt cafe på skolan med underbar personal och massa böcker! I loke it alot!

Ses o hörs!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0