Home

Jag vet att jag egentliugen inte har tid att skriv ahär för att jag borde plugga men måste skriva nåt som egentligen är rätt sorgligt!

Jag lyssnar just nu på låten Home med Daughtry och kan inte annat än att längta hem, blir nästan tårögd bara av att höra I´m going home to the place where I belong.. Är så känsloladdad just nu att jag inte kan lyssna på kärlekslåtar eller liknande, helt otroligt!!!

Ny låt och nu spelas Home med Måns Zelmerlöw, måste min lista spela två lika jobbiga låtar efter varandra?!?!

Jag måste dessutom tillägga att jag har världens bästa pojkvän, trodde inte att det fanns någon så underbar men sen ett år och snart sex månader tillbaka finns han djupt i mitt hjärta och det får mig att orka kämpa! Älskar dig så otroligt mycket och du är den bästa studentpresent jag någonsin kunde ha fått!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonas

awww, älskar dig med. Ska slå in mig själv i present papper när du fyller år ;D

2010-01-06 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0