Kärlek!

Hemma med mina älsklingar igen, som jag har längtat efter denna dag!! Nu är det en månad av kärlek, exjobb och affärsplanering. Det kommer bli tufft men så skönt att iaf vara hemma <3 Igår kom jag hem vid 19 skulle jag tippa efter en riktigt bra flygresa med perfekt flygväder enligt kaptenen. Det blev bio på kvällen, avatar 3D viket var riktigt trevligt och filmen var bra! :) Inte så bra som alla säger men absolut värd att se!

Idag fick vi besök av johan och hans nya kille, vi bjöd på semlor och kaffe/ coca cola för dem som ville det! :) Det blev lite rockband oxå men mestadels prat och lite tv. När de hade gått blev dett att göra storkok av lasagne, det blev hela 15 portioner och det var knappt att matlådorna räckte ;) Men nu har vi mat för gansk alång tid framöver iaf! ^^

Just nu sitter jag och skriver då jag inte orkar kolla på programmet som är på på tv:n men om 15 minuter börjar Let´s dance som jag hoppas få se men jag vet att älsklingen planerat film ikväll så vi får väl se! Om inte annat så blir det en semla till under kvällen för jag gör garanterat de bästa semlorna som finns!! Jag tror dessutom att jag har mig själv, Jonas och Klas på min sida om att jag gör den bästa kladdkakan oxå så jag känner mig ganska stolt med mina bakverk :D Duktiga jag! Det lär väl bli någon kladdkaka under den tiden jag är hemma :)

Nu ska jag göra semlor innan dansen på tvn börjar, ha det så bra alla!!

Förresten, om det är någon som känner sig manad att hjälpa mig med att fixa min blogg lite finare är det bara att höra av sig!! Jag vill ha någonting simpelt, typ som den jag har fast med lite bilder högst upp eller nåt :) Snälla hjälp mig om du kan, vill göra bloggen lite mer personlig!

Puss på er mina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0