Lagar hit och lagar dit!

Idag har vi haft föreläsning om lagar och avtal för företagare, vad man ska göra om en viss sak händer och varför det är så viktigt med kollektivavtal. Visst det är väl vettigt att veta men hur ska vi kunna använda det i vårt arbete?? Det går väl inte?!? :O Jaja, efter det hade vi en föreläsning om skatter som verkligen inte var av högre klass. Man förstor inte så mycket av vad han ville få fram och jag tror jag bestämt mig för en enskild firma för det andra var ju bara komplicerat!!

Jag har nu bokat flyg hem imorgon :D Klockan 16 bär det av mot arlanda där jag lär få ta tåget som vanligt :S Hatar att alltid behöva åka tåg, önskar jag fick skjuts men det är inte alltid så lätt.. Suck!

Ikväll blir det kalas hos Magda vilket ska bli riktigt nice!! Kul att få göra nåt annat än att sitta hemma hela tiden! :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: stinis

ta bussen till uppsala ist, så får du lite variation ;) hihi. ses ikväll puss

2010-01-27 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0