Skräck!

Okej, nu började det bli lite jobbigt! Jag känner att paniken över att hinna med både examensarbetet och affärsplaneringen på den korta tiden vi har lär bli svårt! Jag vet ju inte ens vad jag ska göra för affärside än :S
Någon som har nåt förslag på en enkel affärside eller kanske bor i Uppsala och är expert på affärsplanering. Jag ska nämligen göra massa olika kalkyler och budgetar för min affärside som jag måste skapa. Jag vill göra någonting enkelt men samtidigt relevant för min utbildning. Hjälp mig den som kan! Jag hatar affärsplanering och allt liknande för jag har redan jort det så många gånger och orkar inte engegera mig längre.. :S

Examensarbetet tror jag iaf kommer bli roligt men stressigt! Tur att jag ska vara hemma under den tiden så att jag kan stressa samtidogt som jag är hemma med mina underbara älsklingar och får njut alite :)

Idag ska jag försöka komma på en affärside om det nu är möjligt, sen ska jag träna, börja packa lite då jag förmodligen kommer ha mycket att stå i under veckan och sen ska jag försöka unna mig lite lugn tid utan stress. Kanske blir att tända ljus (min nya favorit) och ta på en avkopplande ansiktsmask med skön musik i bakgrunden. Vi får se vad jag hittar på! Kom gärna med avkopplande förslag!

Igår var jag på bc med Isabelle, riktigt trevligt och jag hittade precis vad jag skulle!! Jag köpte en ögonbilndel för sömnlösa nätter som kostade 20kr på hm, en mobilficka för 14,50 på Ur och penn (båda på rea) och sen en kalender som jag starkt behövde för 99kr på bokia :) Jag gillar mina fynd och de kommer garanterat att användas! :D På vägen hem fick vi sällskap av Björn och Robert (Björn som jag dansade med i höstas och Robert som också var med och dansade fast inte med mig :P)

Nu blir det att göra nåt vettigt!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0