Ta tag i mitt liv!

Äntligen har hetsen lagt sig och det känns som att jag kan ta tag i mitt liv igen! Just nu är jag mellan två kurser vilket är riktigt skönt, dock har jag haft en släpande rest som jag nu kände var dags att ta tag i.. Nu är jag fördig med resten och kan njuta av kvällen! Imorgon börjar exjobbet vilket ska bli riktigt kul, snart blir det en tripp till Uppsala i ca en månad för att göra mitt exjobb där. I love it!

Den tid som jag missat att få fram till er läsare kommer nog aldrig skrivas heller så ni får helt enkelt gå ovetandes men jag kan lova att tiden innan jag åkte ner till Skåne var underbar och tiden i Skåne har gått upp och ner. Skåne är ju en mästare på att få mig att gråta och stressa vilket inte är så bra men nu ska jag lämna det bakom mig och satsa på att stressa mindre den sista terminen. Jag tror att det kan gå då vi inte har så många kurser och de verkar inte så jobbiga heller :)

Förresten så är det idag en månad till min födelsedag :D Känns bra, jag undrar bara vadjag ska köpa till min älskling som fyller samma dag.. Vad kan man hitta på liksom?!? (Inga svar här då han läser bloggen med jämna mellanrum ;))

Ikväll kommer jag sätta på en film och käka popcorn och njuta av en lugn stund! Jag tror dessutom att jag ska avnjuta en ansiktsmask då det var väldigt länge sen jag gjorde det! Nice Nice!

Fortsatt trevlig kväll alla läsare!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0