What now??

Veckan började igår med att vi hade kursintroduktion till affärsplaneringen, vi hade även en låååång föreläsning om att starta företag och sen lite om kalkyler och så.
På kursintroduktionen fick vi veta att vi ska skicka ett kort mail på några rader och förklara vad vi vill göra för affärsplan, detta gjorde mig väldigt lättad då jag räknat med hårdarbete denna vecka för att hinna klart med affärsiden!
Det lååånga föreläsningen om att starta företag handlade till största del om banken, hur man ska bemöta dem, vad de accepterar, vad man inte får göra osv. Riktigt tråkig föreläsning om jag får säga så, jag hade förväntat mig en föreläsning där de skulle pucha en att starta eget, inte skrämma en!

Kvällen var inte så mycket att skryta om, vi slutade 16.45 och tiden flög förbi med två filmer och allmän uttråkning!

Idag har jag bestämt mig för att tvätta så det var bara pallra sig ut klockan 10 i 13 minusgrader, nu ska jag snart hämta tvätten igen och jag ser inte fram emot det :S Blääää! Kan det ens bli så här kallt i Skåne?!?! :O
I övrigt tror jag denna dag kommer gå riktigt sakta men jag hoppas att ett under ska ske :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0