Ännu en dag!

Jahapp, då har det gått två arbetsdagar och jag är konstigt nog liiiite piggare än igår!! Fast bara lite.. Dock har jag åkt på magvärk så det skriker om det, magen låter som en ångvält (hur nu dem låter) ;) och kramp varvar lite lugnare men dock obehagliga känslor i magen.. Stackars liten!

Idag fick jag köra bilen två gånger, kanske inte så långt men från parkeringen till lastzonen och tillbaka på eftermiddagen :P Blev glatt överraskad när jag insåg att det var en Skoda som kändes precis som mammas.. Dock lite jobbig att backa med då man inte har några rutor där baksätena brukar vara.. Det är ju en skåpbil :S
Jag har det jättebra på jobbet men det är slitit, att lyfta in en 80liters vattentank i en bil är inte det roligaste att göra själv... Lär snart vara muskelknutte ;) Jag börjar komma in ganska bra i vad som händer på jobbet och det jag ser som jobbigast just nu är att jag måste lära mig ställena och vart vattnet finns osv.. Vi checkar ju mellan 5-15 ställen om dagen och det är olika ställen varje dag. Dessutom anar jag att jag ska åka till dem ställena när han jag åker med går på semester och pappaledighet nästa vecka.
Hittills har vi slutat 15 båda dagarna då jag tydligen är så duktig och snabb så att det blir dubbel arbetskraft :P Jobbade tom extra i måndags för att inte komma tillbaka för tidigt :P I like!
Älskar att åka runt i Uppsala och lära mig hitta med bil :D Wihoooo!
Nu har jag dessutom fått koll på busskortet så inga mer resor med sms biljett :P Simpelt vill jag lova! Dock hatar jag fortfarande UL då deras hemsida är totalt värdelös och deras personal inte berättar att man måste stämpla kortet innan det går att användas.. Blääää!
Nehepp, nu har jag varit på promenad och funderar på hur resten av dagen ser ut.. Bara två timmar kvar tills jag ska sova så kan ju inte hitt apå allt för mycket! Min dag startar 06.00 och slutar 22 :P Vilken omställning kan jag lova!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0