Förlåt!

Veckan har haft mycket att erbjuda och därmed har tiden försvunnit.. I fredags var det dags för att ta bussen till Göteborg för ett helgäventyr :) Första händelsen var när vi hade passerat Lindköping då vi fick punktering på bussen, det dröjde då två timmar innan vi fick starta motorn igen och rulla vidare. Vi kom väl fram runt 2 på natten och blev uppmötta av snällaste Roger som vi skulle få sova hos :) Lite synd att vi gick om varandra hela helgen och inte kunde umgås så mycket men det var trevligt ändå!
Vi gick väl och la oss vid 4 och jag som jobbat hela veckan vaknade vid 8 pigg och glad men ovillig att gå upp och störa så jag låg kvar i sängen och halvsov till typ 11 då jag gick upp!
Det blev att åka in till stan och möta upp finaste Isabelle som ju bor i Götet och hade tid över :) Saknar henne och det känns tråkigt att inte träffas så ofta längre... Vi gick i samma klass nu på universitetet för er som inte vet det :P
På söndagen var det dags för pier pressure på frihamnen och när folket hoppade så gungade det ordentligt, man kan ju verkligen säga fri - hamn ;) Haha!! Det var bra väder, lite duggregn på em men det kloarnade upp och blev fint på kvällen :) Artisterna var grymma och jag diggar paramore massor, härlig scennärvaro och grymma låtar.
På måndagen var det hemfärd och ännu en låång bussresa.. Dock ingen punktering denna gång :D Det blev att gå och sova på en gång då jobbet väntade på tisdagen.. Man går ju upp 06 varje morgon så.
Veckan har bestått av jobbet där jag åkt med Lotta och fått lära mig det siat för att klara mig själv. På måndag gäller det, d¨ska jag själv åka till Solna och sköta ett ställa :S Ihh, lite nervös är jag allt!! Jag ska dessutom till gävle och västerås under nästa vecka men mer om det senare!!
I helgen blir det att fixa massa saker men mer om det senare!!
Tjohopp!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0