Godmorgon världen!!

Njaa jag gick upp 9.30 så det är ett tag sen men jag gissar att ganska många var ute igår ochkanske inte har gått upp än eller ganska nyss har vaknat..
När jag vaknade gjorde jag en  macka och gick sen ut och satte mig på trappan utanför i solen för att inte störa de sovande slöfockarna i lägenheten.. Jag hade tur och fick Tuffsan som sällskap som sprang runt mig och busade och tom lät mig klappa henne ibland :D Älskar Tuffsan så mycket, underbaraset katten i världen och hon är min <3 Kärlek!
Jag satt iaf ute i ca 1h och sen gick jag in varav Jonas och Djagou vaknade och dagen kunde börja.. Förmiddagen var rätt lugn, lite tv tittande och checka läget på internet :) Planen var att jag och Jonas skulle börja städa i källarförrådet men det blir inte så nu så han har gjort sitt val med att låta kartongerna stå kvar här uppe.. Med andra ord kan han inte klaga på mig längre ;) Allt kommer stå kvar i typ två veckor eftersom att jag jobbar på veckodagarna och till helgen ska vi till göteborg..
Nu har vi gjort pastasallad som vi ska äta men dem fick för sig att gå och handla precis när maten var klar så jag väntar just nu på att dem ska komma hem så jag får äta :P
Btw, Tuffsan ligger och myser på madrassen som ligger på golvet <3 Sååååå söt <3
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0