Hemma efter två år i skiten..

Hejhopp!!
Förhoppningsvis kommer jag bli lite bättre på att uppdatera nu när jag är hemma igen, lit emer ork och gnista kanske.. Dock har den varan inte funnits så himla mycket den första veckan hemma men glädjen över att vara hemma övervinner allt hoppas jag!
Dagen började med att jag gick upp vid 9, käkade frulle framför tv:n (I love it) . Sen började äventyret, gjorde riktigt nyttig sallad till lunch och tog sedan en cykeltur till stan med Jonas för o försöka hitta nåt sommarplagg men jag gick därifrån tomhänt..
Det blev en tripp till stadsparken för att mysa i solen med Ida och gänget, underbart vädet och goda jordgubbar <3 Trevligt sällskap går ju inte att klaga på heller :P
Väl hemma drog jag ner till grannen och myste med henne och ungen!! :) mysigt värre! Skönt att få prata av sig vill jag lova!! Nu sitter jag i sovrummet och skriver och lyssnar på höög musik! Hör ändå inget av tv:n då Jonas och Djagou sitter och spelar på datorerna i vardagsrummet... Nice!
Se ya!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0