Teknikens under <3

Måste medge att jag älskar teknik, eller snarare sakerna man kan köpa!! :D Idag har jag varit på mediamarkt med Jonas och det slutade med att jag kom hem med en ny skärm till datorn, ett nytt tangentbord som är rött, en webcam som ser asläskig ut och jag inbillar mig att den snart ska skicka ut en röd stråle mot mig och döda mig eller nåt :P
Mitt skrivbord är numera väldigt fint med tekniska saker och pricken över i är väl att både tangentbodet, musen och min externa hårddisk är röda och matchar lägenheten i övrigt som har röda inslag <3 I love it!

Kvällen har erbjudit en film som jag sett en gång innan, minns inte vad den heter men det är en film med massa monster och skit :P Helt okej men inte den bästa jag sett :) Nu sitter jag och kollar facebook och skriver på mitt älskade tangentbord..
Snart blir det en film till om några barn och deras olycksaliga liv :) Trevligttrevlig vill jag lova!! Har sett den förr men alltid kul att se filmer igen när man inte sett dem på ett tag.
Kvällen har dessutom bjudit på glass (Ben and Jerrys) och pizza :D Mumma för magen som bara blir större och större :P Det blir att börja hårdträna snart för att bli av med det som tillkommit under mina två studieår.. Blää!
Tur att det är kul att  träna!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0