Alice i underlandet..

Ett tips från mig är att gå och se den filmen i 3D, riktigt bra och underhållande! Älskar 3D filmer och är så glad att de börjat visa ganska många på bio nu :)
Efter bion i förrgår blev vi upphämtade av Monkan för att hälsa på henne på landet i huset hon och hennes kille flyttat in i. Det var supermysigt och hur trevligt som helst men jag skulle aldrig palla att bo så långt bort från centrum, kändes som att vi satt i bilen en evighet..
Vi var där till strax efter 22 då Monkan skjutsade hem oss igen.

Igår var det plugg och lite dricka på kvällen, vi tänkte att vi måste ju ha lit ekul nu när jag ska åka ner igen! Drack lite hemma innan och killarna sjöng i lips, jag krusade mitt hår vilket kändes väldigt längesen :P Vi drog ut och satte oss på en pub där vi spenderade resten av kvällen, de spelade den konstigaste musiken ever.. Blandat de äldsta hitsen de kund ehitta med det absolut senaste och int ei ngn bra ordning eller så.. Suck!
Vi roade oss åt en gammal gubbe som stod och dansade loss på golvet, han fick nog dansa med iaf 5 tjejer medans vi såg på :P Så söt!!

Kvällen avslutades med Max och sen blev det taxi hem, 110 spänn i en gigantisk taxi! Kändes som en limosin ;)  I like it! Jag somnade nästan direkt när vi kom hem och det var riktigt skönt att få sova :)

Nu sitter jag och försöker skriva examensarbetet men tänker på farmor och vill helst bara slappa bort denna dag.. Dock är ju inte det ett alternativ.. Nu tillbaks till plugget!!



Puss!!

Kommentarer
Postat av: stinis

wow, kan inte tro mina öron att det är varmare här än där i skånelandet. Hurra! Nu är det iofs +2 igen. Det gäller att springa ut när det är varmast mitt på dagen hihi. pusspuss

2010-03-11 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0