Bilder :)

2009, jul och nyår..

 Detta är då Jag, Jonas, Jonas syster och hennes dotter i soffan på julafton i Norrland <3
  Här har vi dem jättesöta tomtarna bestående av Sanna, Kristoffer, Jesper och Teo!!
  Jonas och jag på julafton <3
  Högakustenbron en väldigt kall dag i januari.. (På väg hem från Norrland) 

 Nyårsafton med ett trevligt gänd :) Det var ett tonårsgäng som fotade, så gulliga! 

 Ett av mina kända ego foton, takterna sitter i trots att jag bättrat mig!

2010 :D
 Sötaste kissen i världen som kurar in sig mellan benen på en i filten!
 Tittut!
 Bästa platsen för kurragömma ^^
 You just gotta love it!
 Så töta! ;)
 För en gångs skull är gumman STOR!
 Så underbart goda!
 Mumma, jag är mästaren på att baka!
 Stackars älskling som fått 3:e gradens brännskada! :S
 Snyggingen med sin tårta (jag glömde ta kort på min som vi åt dagen innan :()
 Vi är ju så snygga, Klas, jag och Jonas <3
 Sångfågeln och jag :)
 Jag och Tom, så kul att han kom på kalaset :)
 Allt för tofflorna Jonas fick!
 Bästa platsen att störa mig på! Mellan mig och datorn, gärna lite på datorn ;)
 Systeryster kröp ner i täcket på sängen!

Hoppas ni haft en trevlig stund med massa bilder!
Puss!

Kommentarer
Postat av: stinis

Vad roligt med lite kort och se :) Vad fint det såg ut i norrland där. Och katten då, så jääkla söt! Svarta katter är fint det. Nej, nu ska jag skriva på. Har inlämning kl 14 till min handledare :/ Tror jag bara får skicka in det jag har hittills helt enkelt, jisses. Hur gåre för dig? Puss

2010-03-05 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0