Diskmaskin!

Jisses vad jag längtat efter denna diskmaskin,, vi fick den igår och efter många om och men kunde vi starta första tvätten klockan  23 på kvällen.. Men det var abara en tom maskin för att testa den. Nu kör vi den första fyllda maskinen och det är sååååå spännande!! Ska det fungera?!?! ^^


I love it!

Idag kommer Johan över och ska hjälpa mig med affärsplaneringen, skönt att ha ngn kunnig som kan hjälpa till :) Han kommer klockan 11 och vi får väl se hur länge han stannar. Älsklingen ska till sjukan idag vid 13 och sen blir det bio vid 15.30 då vi ska se Alice i underlandet 3D :D Ska bli så kul!

Efter det blir det en tripp ut till landet dit Monkan och hennes kille flyttat, spännande att se hur de bor nu efter flytten! Tror hon skulle hämta upp oss efter bion! Wihooo!!

Kvällen lär spenderas framför datorn med koncentration kring examensarbetet som är låååångt ifrån färdigt och jag hoppas jag har bra arbetsglöd!!

Nu plugg!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0