Finally!

Wihoo, min handledare fick arslet ur vagnen och svarade på mitt mail :) Det var lite justeringar som skulle fixas och hon försökte övertala mig till nåt som är omöjligt! It dose´nt work, just get it! Vissa förstår inte när man säger att dte inte går att fixa vissa saker... Dessutom skrev hon så här: "För övrigt är det slutinlämning idag, så du får skicka arbetet till Cecilia och så får vi se vad hon har att säga" Detta får mig att inse att hon förmodligen inte tror jag kommer bli godkänd... När hon säger så är det negativt! Men jag hoppas att examinatorn har en annan inställning! Hoppas hoppas!

Måste säga att jag älskar låter fireflies med Owl City, kan lyssna på denom och om igen!! Det är garanterat dagens låt för att härma en annan blogg :P För er som inte lyssnat på den, GÖR DET!

Jag känner mig glad eftersom att mitt arbete är inlämnat, känns som att en sten föll från hjärtat! Shit vilken lättnad! Nu vill jag bara ha massa pengar och åka till bc och vårshoppa!! dock finns inte pengarna så det blir svårt... Jag ska ju försöka spara nu oxå inför vårens England resa med klassen, och sen kommer en låååååång sommar. Hoppas för allt jag är värld att jag får ett jobb tills dess! Just nu känns det knapert!

Någon som har ett jobb åt mig är ni välkommna att lämna era bud, jag tar nästan vad som helst för jag behöver verkligen ett jobb! Jag kommer bo i Uppsala men tar jobb inom rimlig pendlar sträcka oxå!! Snälla hjälp mig!!

Ikväll blir det nog film och allmänt tråk i min säg (min nya bästa vän när alla lämnar mig här nere), jag har börjat kolla på alla möjliga program! T. ex kollar jag på Paradise Hotel, Dating in the dark, Halv åtta hos mig och sen blir det filmer som jag insett ligger och skräpar vid tvn i korridoren.. Jag lånar dem lite för att ha nåt att se på! Tur att Jonas kommer ner på fredag så kanske jag får någonting vettigt att göra om dagarna ;)



Ha det gott mina vänner!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0