Handledare...

Ska inte en handledare hjälpa en och försöka få en på rätt spår i ett arbete?? Min handledare ser till att jag inte hinner, att jag ständigt mår dåligt och ger mig knappt någon bra respons alls :O Vi hade opponenter i skolan för ett tag sen och jag fick vettigare kommentarer från henne (en klasskompis) än vad jag får av min handledare... Just nu hoppas jag bara att hon kan svara på mitt mail innan 16 så jag kan skicka in till examinator.. Men jag lär väl få ett mail klockan 15 där det står massa saker jag måste fixa och då kommer jag inte hinna ändå. Just nu hatar jag min handledare och det blir ju inte bättre av att hon är lärare i nästa kurs, jag kommer få spader!

Igår var det tvätt och städdag och jag kom hyffsat långt med städningen, lite småplock kvar och dammsugning. Det gör jag nog imorgon eller på fredag innan älsklingen kommer ner :)

Nu ska jag sitta och vara irriterad på min handledare tills jag får svar på mailet jag skickade i söndags!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0