Hatar skolan!

Just nu känns det som att skolan tar livet från mig, min farmor är riktigt dålig nu och jag vill verkligen åka upp till henne.. Dock har jag redovisning dagen innan och dagen efter vi planerat att åka! Känns riktigt jobbigt just nu för jag vill verkligen träffa henne om hon går bort snart, kan inte tänka mig att aldrig mer få se henne :S
Det som utöver det känns jobbigt är att jag och min bror måste flyga från malmö till arlanda och sen från arlanda till örnsköldsvik, enkelresa går på ca 1000kr och vart ska jag få dem pengarna ifrån?!? När jag dessutom ska med på studieresa till England i vår som kommer att kosta skjortan.
Hoppas för allt jag är värd att jag får stipendiet och ett jobb till sommaren!

Nu ska jag göra nåt annat!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0