Mycket!

Sorry, sorry, sorry!! Har haft så sjukt mycket med skolan på sistone och inte haft varken tid eller ork till bloggen.. Just nu har allt lugnat ner sig och förhoppningsvis börjar nästa kurs ganska lugnt oxå :) Hoppas vi inte får massa plugg över påsken!

Jag skickade in det sista av mitt arbete till min handledare imorse så förhoppningsvis hinner hon läsa igenom mina små förändringar tills imorgon och i tid så jag hinner fixa dem innan 16 då arbetet ska in till examinatorn.. Menmen jag har gjort mitt iaf!

Idag blir en tvätt och städdag har jag bestämt, tvättiden börjar 14.00 så från och med då kommer jag satsa på renligheten ;) Iaf idag! Sen tror jag väl inte jag hinner städa klart för det gör jag ju aldrig men tills på fredag lär det vara rent för då kommer älsklingen på besök <3 Längtar nåt så fruktansvärt mycket!! :)

Om någon vill komma på besök från torsdagen den 1:a tom måndagen den 5:e är du/ ni hjärtligt välkommna för då är jag ensam igen! Då lär dessutom alla man känner här nere vara hemma så jag är öppen för förslag! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0