Ny kurs = Ny energi!

Hejhopp!! Just nu känner jag mig aspigg och på skitbra humör!! Jag lovar att det är MZW skivan, så underbar och sjukt uppiggande! Vill bara sjunga och dansa (vilket jag gör hej vilt) och det känns som att jag skulle kunna vara uppe hela natten ;) Han är min standin när jag inte har älsklingen som sjunger för mig ^^

Nu är jag dessutom helt färdigstädad med mitt rum, har volymen rätt högt och jag lovar att sara hade klagat om hon var hemma! Tur för mig att hon inte är det då ;) Jag tror at de tre personerna som rör sig i korridoren nu (som jag just insäg är killar alla tre) tycker att jag är knäpp som springen fram och tillbaka med soppåsar och skräp till köket och dessutom sjunger för fulla muggar på rummet... Jag lovar att det hörs ut i korridoren när jag sjunger :P Haha!

Nya kursen kanske jag ska berätta lite om :) Den verkar superbra trots att min handledare i exjobbet leder kursen.. Jag hoppas att kursen blir precis som det verkade idag. Vi ska få inreda det nya växthuset, ta hand om de gamla växthusen, åka på studieresa till England, göra massa olika övningar och det jobbigaste med kursen är de typ 300 växterna vi ska lära oss.. Tur är det att vi har dem i två olika tentor :)

Imorgon blir det exkursion till Stångby plantskola där vi ska göra olika övningar kring växtkvaliteter :) Mitt största bekymmer, ska jag ha gummistövlar eller nåt annat?? Jag ska ju på stan med Jonas efteråt!! Det blir nogen sista minuten lösning på det imorgon! :P Ska bli underbart att träffa älsklingen igen iaf! Längtar otroligt mycket!

Nu ska jag tömma min kamera på lite bilder och sen borde jag kanske sova då jag ska upp tidigt imorgon!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0