Tillbaka i tråk Skåne!

Sitter med det förbannade exjobbet som jag snart lägger ner totalt... Jag började se slutet på arbetet men nu när jag ska hitta fakta om en av de viktigaste sakerna i mitt arbete står det ingenting om det någonstans!! Jag komme rju garanterat int ehinna klart till imorgon som jag ska!

Jag fattar inte att allt blir så jobbigt när man kommer ner hit! Det är som att Skåne har nåt emot mig och gör mitt liv jobbigt så jag ska åka hem.. Det är tur att jag har vännerna här för annars hadejag inte pallat..

För att skriva nåt kul så fick jag paket när jag kom ner :) Fick leka fågel, fisk eller mitt emellan med Isa och Sara.. Det tog ett tag men till slut hittade jag det guldiga paketet!! I paketet var det en kladdkaka i en pajform :D:D:D Dessutom stod det en text i botten som skulle ta några dagar att lista ut. Igår kom jag fram till vad det stod! Birthdays are natures way of telling you to eat more cake! Så gulligt tycker jag!!
Dessutom insåg jag att det stod text under oxå:
Grattis --> Sofia
<-- Sara och Isabelle

Kanske lite annorlunda text men ungefär så :) Har så söta vänner! <3

I övrigt har jag bara pluggat och tränat!! Ingen kan säga att jag inte har pluggat nu iaf, den som gör det blir jag inte glad på.. Men det är jobbigt när man inte hittar den fakta man vill hitta!!

Puss

Kommentarer
Postat av: stinis

Varför är du så arg? Jag förstår iofs din ångest över skåne. Bokade resa nu i veckan och fick ont i magen direkt haha. Fan alltså.

pusspuss

2010-03-12 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0