Vår :D

Jag är så glad att våren äntligen är här, det är nog en av de bättre sakerna med Skåne! Att våren kommer så tidigt, vi har haft strålande sol i 2 dagar nu och man behöver inte klä på sig enorma mängder kläder när man går ut :) Älskar den här perioden av året, jag tror minsann att det är min favorit!
Det som är så konstigt är att dagar som dessa blir jag sugen på att städa, alltså är våren min städperiod och sen låter jag det vara resten av året ;) Det låter väl vettigt :P

Jag har opponerat nu på morgonen, jag har fått Jessicas arbete och det är endel att läsa och kommentera...

Igår var jag och Sara ute på en underbar promenad längs havet och jag kommer garanterat ta en idag med!! Så skönt med vinden som blåser, ljudet av vattnet som "plaskar" och värmen av solen som ligger på! Jag blir helt upprymd bara av att tänka på det och jag längtar som tusan tills Jonas kommer ner så vi kan gå på romantiska promenader vid havet! ^^ Han kommer ner över påsen och det ska bli jättehärligt!

Nu ska jag återgå till plugget och städandet så jag får ta det lugnt med en promenad nån gång :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0