Wihoo!

Shit vad jag älskar att plugga alltså... NOT!! Känns som att jag pluggar hela dagarna och ändå kommer jag ingen vart :S Eller egentligen gör jag väl det men hade gärna varit längre fram! Det är tur att man kan roa sig med att baka emellanåt.. Idag har det blivit kakor, lägger upp bild senare!! (När jag tagit en bild :P)

Idag har jag dessutom lagt på ett brev på lådan så förhoppningsvis så får jag ett stipendium om några månader! Man kan ju alltid hoppas! Tills dess hoppas jag på att få ett sommarjobb så jag slipper oroa mig för det... 
Nyss fick jag en snilleblixt och insåg att jag skulle ha lämnat in mina läneböcker idag vilket är lite sent med tanke på att klockan är 20.00. Dock gick jag in på hemsidan och förlängde så nu kan jag ha deem ända tills 29:e mars, men jag ska ju ner till Skåne snart så de lär lämnas tillbaka innan dess.

Snart ska jag och älsklingen gå ner till Jenny (grannen) och ge henne lite kakor, hon sitter där alldeles ensam när Andreas jobbar och det låter ju inge vidare kul..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0