Bloggen får lida!

Jag vet att det går väldigt lång tid mellan min ainlägg men stressen just nu gör att jag inte har ngn ork kvar till att skriva.. Det är slutspurten i skolan då man måste lägga ner allt för att klara sig men jag har som sagt ingen ork alls.. Är så skoltrött så jag tom tycker det är tråkigt att måla :S
Jag hoppas ni int esaknar mig allt för mycket och jag lovar att komma igång med skrivandet igen så småningom.. Kanske inte förens jag flyttat hem till Uppsala men till slut så! Jag flyttar ju hem den 3:e juni så ha tålamod för då kommer det bli en glad blogg istället för en klagoblogg!
Jag finns på facebook där jag är inne betydligt oftare ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0