Jobb, jobb!

Mycket att göra på jobbet :) Vi möblerar om nästan varje dag, hämtar massa saker från vinden och det tar ändå aldrig slut.. Idag har jag dessutom plockat fram årets fröer från Weibulls och satt upp priserna så vi kan börja sälja imorgon...
Jag har jobbat hela helgen och det klirrar skönt i kassan! När man jobbar inom handels som ajg gör nu tjänar man ju endel extra :)
Jag älskar verkligen mitt nya jobb och jag blir så glad av all positiv respons jag får av Christer och alla andra. Det ger mig ännu mer energi att lägga på arbetet!
När jag inte arbetar satsar jag alla mina krafter på att fixa festen vi ska ha den 12:e och det SKA bli den grymmaste festen! Vi ska leka, sjunga, dansa och ha en sjukt bra kväll! Sitter och arbetar på ett sånghäfte nu ^^
Nåväl, nu ska jag återgå till det och skriver mer imorgon om allt vill sig väl :=
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0