Long time no see!

Godmorgon!
Eller det är väl inte riktigt morgon längre men jag gick väl upp för en timme sen och älsklingen ligger fortfarande i sängen och snarkar ;) Man får sova länge om man är ledig! ^^
Jahapp, vad har hänt sen sist?!?
Allt och inget skulle jag vilja svara på den frågan.. Vi bor kvar i samma lägenhet som sist, dyr och ganska liten men området är ju perfekt och nu när jag bytt jobb så slipper jag pendla till jobbet! Jag har ca 5 min promenad till jobbet så jag ska inte klaga på det iaf :)
Jag älskar mitt nya jobb där jag har jobbat lite drygt en månad nu. När jag kom dit var det kaos i växthuset och ingenting var i någon ordning alls men nu börjar det se riktigt bra ut! När jag började startade vi snittförsäljningen som innan var obefintlig, det såldes några färdiginköpta buketter men inget mer. Nu säljer vi nästan inga färdiggjorda utan jag står och gör dem buketter som säljs och kunderna verkar väldigt nöjda..
Något annat som är väldigt roligt med mitt jobb är att jag bestämmer över krukor och tillbehörs delen. Dock är det typ köpstopp just nu eftersom att hela butiken flyttat och har massa utgifter och att vi har sjuuuuuuukt mycket krukor på lagervinden som måste komma ut till försäljning.. Vissa krukor har vi säkert hundra stycken av :S
Det blev ett kort inlägg denna gången men jag återkommer förhoppningsvis ganska snart med fler uppdateringar om hur jag har det! :)
Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0