Ny dag nya tag!

Idag har det varit en stressig dag på jobbet, tog hand om en jättestor beställning som ska hämtas imorgon och så sprang jag runt som en idiot i jakt på svar på kundernas frågor.. Det är inte lätt att veta vad bröd kostar när det inte står nåt pris och när det inte är inlagt i kassan. Nåväl dagen gick otroligt fort iaf och hemma var jag strax efter 15 vilket jag älskar med mina fredagar <3
Det blev pölsa till middag för er som vet vad det är och till eftrerätt har vi köpt massa godis och chips. Min favorit sen innan = Naturchips den mörkgröna påsen med smak av dill och gräddfil :) Mums!
Det blev att kolla på en serie efter maten oxå och efter att ha myst ner mig med älsklingen hållandes om mig somnade jag och vaknade efter ett litet tag som Jonas ansåg var ca 1h :P Haha, trött jag var då!
Nu är det snart dags för mig att mysa ner mig i soffan igen och invänta lets dance med ännu mer gottande!
Se ya!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0