Blääääääääääää!

Bara för att få skriva av mig!!
Hatar allt som händer just nu, mitt jobb, mig själv och att jonas är sjuk!! Allt detta i en klump gör att jag mår piss och min mage skriker.. Vill bara brista ut i gråt och gråta resten av natten men vad ska det hjälpa?!?! Dessutom skrämmer jag väl bort vår nya inneboende då...
Gaaaaah, varför ska man söka ett jobb som verkar så bra men när man väl får det så ändras allt som från början stod i avtal och liknande så att man till slut inte står ut.. Att jag på det får sparken för att dem inte har råd med personalen gör inte saken bättre för jag ville SÄGA UPP MIG från det stället, inte få sparken!! Dessutom ville jag gärna ha hittat ett jobb innan för den här stressen är inte bra för mig!
Nu vill jag bara börja på ny kula med nytt jobb och hoppas för all del att det är ett vettigare jobb än det jag har nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0